Wednesday 3 August 2011

Mulet i Hersonissos

Hoppsan, lite mulet idag...

8 comments:

Steve said...

Se där, det kan vara mulet även i Grekland.Underbart vacker väg som slingrar sig fram mellan träden. Olivträd?

Linda - Mitt liv i Grekland said...

Kan gärna få skicka hit några moln. Drömmer och en mysig mulen dag med spöregn. Såg ut som det skulle bli så här om dagen men efter tre regn droppar var det soligt och hett igen!

Elle said...

Så har det sett ut de senaste veckorna hos mig!
Vi fick två dagar med sol och värme, men idag regnar det igen...

Kram Elle

Marina said...

Antar att det till och med kan vara skönt i den delen av världen!?

Anonymous said...

Vacker bild!

Supernova

Eva in Athens, Greece said...

SUCK...vad gjorde jag nu? Kan inte riktigt med dessa lap-toppar! Jag tyckte inte jag gjorde något, men plötsligt befann jag mig på en annan sida och tillbaks här igen hade svaren jag nästan var klar med försvunnit...:( Visst blir man galen av sådant?! Ack ja, ack ja...det finns ju värre saker som kan hända förstås!

Japp, Steve, rätt gissat!

Jadu, Linda, vi bofasta säger ju inte nej till regn...men det får vara LITE då - för turisternas skull - så de inte blir alltför besvikna...! En mulen dag varannan vecka kunde det få vara, så de kan vila lite från solandet och gå ut och shoppa lite! Molniga dagar brukar vara lysande affärer för de lokala affärsmännen vilket verkligen behövs i dessa tider! :)

Hoppas verkligen ni får soligt och fint väder nu, Elle - ni måste ju också få njuta av sommaren!

Absolut Marina! Då får man lite mer ork också och kan få en del gjort!

Tack snälla Nova! Tycker själv mycket om den bilden, och så vackert var det - för att inte säga ännu vackrare!

Anna said...

Vilken underbar blogg! Den ska fölkjas vidare. Fann dig genom min syster Tine med Tinefis skrivna ord.

Klem Anna

www://hjemkarahjem.blogspot.com

Eva in Athens, Greece said...

Hej Anna! Så roligt, och tack! Ska titta in hos dig oxå förstås!
Kram